Nutritionist Cluj Luisa Florea | Cum reziști tentației de Paști?
1991
post-template-default,single,single-post,postid-1991,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Cum reziști tentației de Paști?

Sărbătorile se apropie cu pași repezi. Ne putem imagina deja mâncărurile tradiționale pe care le vom avea pe masa de Paști. Cum vom reuși însă să rezistăm tentației de a mânca în exces?

 

Mulți dintre voi probabil vă pregătiți de sărbători prin post, iar alții aveți o alimentație normală, ca de obicei. Însă, o dată cu venirea sărbătorilor, orarul meselor este perturbat, cu toții luând parte la un festin continuu. Organismul este surprins cu mult mai multe calorii decât de obicei și nu știe ce să facă cu ele, așa că le pune în depozite sub formă de grăsime. Mai mult, în această perioadă efortul fizic este mai redus, iar noi avem activități statice.

 

Iată câteva sugestii pentru a-ți menține greutatea în timpul sărbătorilor:

  1. Notează pe o listă preparatele pe care vrei să le gătești de sărbători.
  2. Fă o listă de cumpărături cu ingredientele de care ai nevoie.
  3. Asigură-te că vei avea mâncăruri atât pentru prânz, cât și pentru mic dejun și cină.
  4. Cumpără o cantitate mică de prăjituri și dulciuri, atât cât să ajungă pentru tine și musafiri.
  5. Citește eticheta produselor alimentare înainte de a cumpăra.
  6. Alege vinul sec în locul băuturilor alcoolice dulci.
  7. Consumă alcool după masă, cu moderație. Nu vrei niște calorii goale în plus!
  8. Mănâncă murături alături de friptură. Ajută digestia!
  9. Fă o plimbare împreună cu cei dragi în fiecare zi. 1 oră de mers pe jos = 200 kcal în minus
  10. Găsește și alte moduri de a sărbători în afara mesei. Fii recunoscător!

 

Alege corect! Alege sănătatea!

Sărbători pline de lumină și înțelepciune!

 

Foto: Hallmark

No Comments

Post A Comment